søndag den 24. maj 2009

Gang i Krydderurtehaven

Sidste weekend var vi en tur i Ribe.. min mor, min søster, Bjarne og mig selv. Det skal digi-scrappes og helt typisk for mig, så scrapper jeg det ikke i kronologisk rækkefølge :-$ Bjarne fangede lige dette billede af min mor, søster og mig selv. Billedet blev taget på vejen hjem fra Ribe i en krydderurtehave, anlagt Abbedissen Hildegards principper. Vi fik også købt nogle krydderurter.. forskellige selvfølgelig, så vi kan høste, tage skud og dele planterne senere. Uhm, dejlige dufte!

Hilsen

Nikolette

2 kommentarer:

  1. Ser hyggeligt ud . Jeg elsker også køreture ud i det blå.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot layout...
    Jeg er vild med det billede som Bjarne har taget af jer.. Viser en kanon situation og passer godt ind i opbygningen af LOét... :o)
    Fedt at I laver en familietur til Ribe...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet