søndag den 9. august 2009

Retro - Album til Bo

Til vores Mighty Scrap talte vi om temaer i minialbum og hvordan det kan give en ro, når man har samme tema i et album og hvordan det egner især egner sig til at scrappe en begivenhed eller tema. Jeg kom til at tænke på dette album, som jeg lavede til en kollega for 1½ år siden (mener jeg det var). Det er ikke noget af det arbejde, jeg er mest stolt over at have lavet og billederne af det er uskarpe og dårlige, men forhåbentlig kan det give lidt ”tema-inspiration” alligevel. Jeg synes at det er lykkedes at forbinde temaet med papir og pynt. Det var en julefest, hvor festens tema var Playboy til ære for Bo, der havde 10 års jubilæum. Så udfordringen var at forene et jule og playboy club tema.. og da jeg havde noget lyserødt og lysegrønt papir, var det faktisk muligt. Aase havde (hånd-) lavet det ”play-boy-pynt”, der er på forsiden, så man straks er på sporet af temaet. Mon ikke, der findes mange mænd, der ville være Hugh Hefner for en dag – uanset hvor meget de elsker eller hader ham?
Og ja, der findes altså ikke nogen som Aase og Annette der er bedre til at arrangere disse temafester.. savner dem. De bedste søndagshilsner fra sommerlandet. Nikolette

2 kommentarer:

  1. Sikker et sjovt album, og ja, man skal bare holde tema hele vejen igemmen album så skal det nok blive godt.

    tak for en hyggelig aften forleden dag.

    SvarSlet
  2. Et herligt album du har lavet. :)p helt enig når temaet holdes så kan albumet kun blive helt perfekt.:)

    SvarSlet