mandag den 4. januar 2010

Silhouette – begynderkursus

Jeg er blevet opfordret til at holde et Silhouette begynderkursus, så det udbydr jeg nu og håber vi kan få samlet et lille hold igen.

Kurset er for dig, der har en Silhouette, men som ikke rigtig er kommet i gang med at bruge den og for dig, der gerne vil bruge værktøjet til endnu mere end du gør i øjeblikket.
Vi tager det helt forfra GG. Vi ser på, hvordan Silhouetten skærer og på, hvad der er ”op og ned” i programmet og maskinen. Vi ser på hvordan vi bruger programmet, dets funktioner og indstillinger. Og vi arbejder med figurer vi har købt fra QK.
På dette kursus skal du se og gøre, så vi sikrer os, at du kan bruge det du har lært, når du sidder derhjemme igen.

Kurset foregår på min adresse i Rødovre d. 31. januar kl. 13:30 –16.30 og koster kr. 150,-
Du tager din bærbare computer med, så du kan øve dig under kursusset og have evt. ændringer af dine opsætninger med hjem ;-) Kursusset gennemføres med min. 3 og max. 6. deltager.
Du tilmelder dig ved at sende mig en mail nikolette(a)altholm.dk

10 kommentarer:

  1. Kurset kan kun varmt anbefales, efter jeg har været på kursus hos Nikolette, har jeg fået meget mere glæde af min silhouette.

    Scrap-hilsen
    Mette

    SvarSlet
  2. ØV ØV ØV hvorfor bor jeg helt her ovre i Jylland... :o(
    Lige et kursus for mig...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  3. jeg kan også varmt anbefale det - Vi fik alle en masse viden med i baggagen efter kurset og en hel del jeg aldrig selv ville have fundet ud af!

    SvarSlet
  4. Hej Nikolette.
    Ja jeg vil altså meget meget gerne med, som du ved. Nu melder jeg mig også her, så du helt klart ved, at jeg i hvertfald kommer. Jeg glæder mig så meget.
    Har jo hørt fra mange andre, at det er et kanon godt kursus.
    Knus
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlet
  5. Øv øv jeg har ikke nogen silhouette, nu må jeg altså der at få fat på en.:)
    Men vi ses torsdag. :)
    Forsat rigtig dejlig aften.
    Knus

    SvarSlet
  6. Øj hvor ville jeg gerne med, ærgeligt at det ikke er lige om hjørnet:-)
    Håber du engang kan komme til Jylland og afvikle et sådan kursus:-)
    God weekend

    SvarSlet
  7. Hej Nikolette

    jeg har lagt en Award til dig på min blog.
    Knus :)

    SvarSlet
  8. øvvv...
    Jeg er knapt kommet hjem fra CHA... Men håber ikke det bliver det sidste du laver...
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  9. Hej søde Nikolette

    kan jeg nå det endnu.. jeg er først lige kommet hjem fra det varme thailand og set at du holder kursus :-)

    knus jayne

    SvarSlet
  10. Hejsa Nikolette !

    Jeg har en silhouette maskin.. den har stået ret lang tid uden at jeg har fået brugt den ordentligt... Jeg gider godt komme på et af din kursus.. du kan kontakte mig på:
    annelie_h@hotmail.com
    På forhånd tak

    mvh annelie ;)

    SvarSlet