onsdag den 15. april 2009

Mere digitalt :-O

Jeg har lavet 20 L/O af Frida på helt traditionel vis. Men så er der jo liget et lille vindue på forsiden af albummet, der også skulle fyldes ud. Min mor fandt billedet frem, hvor Frida sidder i en rigtig grim havestol af plastik og med "halve mennesker" som ikke kunne skæres væk. Så er der jo ikke andet for at lære at beskære i PSE og så lige prøve at tegne armen op, der hvor den var dækket af den grimme stol. ..og sådan endte jeg med at længere tid på noget, der ender med at være 10x10 cm, mod alle de andre L/O i 30X30.. min ih, hvor har jeg lært meget *GG* Selvom jeg har indkøb nogle flere kits, var det som passede bedst "genbrug" af det, som jeg brugte sidst af Creashen: Bye bye birdie og skabelonen af bySine og et overlay af Andrea Gold. /Nikolette

2 kommentarer:

  1. Og IHHH hvor ER du dog god til det !!!!! Virkelig sød forside, og det kommer til at tage kegler !

    SvarSlet