torsdag den 18. juni 2009

Når mor også stiller krav til kortene!

Min mor skulle bruge et fødselsdagskort og jeg syntes ikke lige, at jeg havde så meget tid til at lave et, så jeg tilbød hende et fra ”bunken”. Men det var ikke godt nok: ”Nej, det skal være et glad kort til Lilli”, sagde hun bestemt! Og så måtte jeg jo finde på noget andet. Hmrf. Jeg tror mine egne ”nykker” om at målrette et kort til modtageren er smittet af på min mor.. så måske er jeg selv ude om det? Det lille "taskekort" her er er skåret på en silhouette. Ikke så meget pynt der. Kortet har ligget længe i "No name bunken" og måtte jeg selv bruge, fordi jeg ikke kunne nå at lave et kort til Lilli selv.

Hilsen Nikolette, der glæder mig over, at sommeren kommer i næste uge!

3 kommentarer:

  1. Ja, det ikke sådan når "Kunderne" begynder at stille specielle krav... Griner
    Hvor er det bare et flot kort og jeg er vild de farver du har brugt - de er rigtig sommerlige.... :o)
    Det taske kort er da bare for cute... Mon ikke jeg skal have købt den "dies" til min silhouette...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  2. Den die er downloaded fra http://www.ukscrappers.co.uk
    Der er mange GSD-filer, der ikke er gode til at skære ud (hvis der er for mange punkter i designet). Jeg kan sende dig filen, hvis du (eller andre interesserede) lige skriver til mig nikolette (a) altholm.dk

    SvarSlet
  3. Hi hi ja de kunder kan godt være lidt besværlige nogle gange. :)*gg*
    Det er nogle skønne kort du har lavet. Ih altså jeg tror at jeg skal ha' en silhuette sikke mange skønne ting man kan lave på sådan en. :)
    Jeg er helt vild med de æsker du har lavet.:)
    Lige nu kan jeg ikke finde det mønster til toten. Men mon ikke det er muligt at jeg når at finde det inden d.4 :o)
    Du må ha' en rigtig dejlig weekend.

    SvarSlet