torsdag den 30. juli 2009

Vindmøllepark uden CO2 støtte

Det blev til en hel lille vindmøllepark med hele 5 møller, der er på vej til at blive "plantet" i de orkideer, der ikke blomster i øjeblikket. Der er alle skåret på Silhouetten i ca. 20x20 cm, så de er dejlig store. Hurra, hurra.. tillykke med mig. I går rundede jeg så de 44 år. Man kan jo godt se på vejret, at det ikke er min fødselsdag i dag *GG* Nu er jeg glad for at fejre min dag, så det har jeg rigtig sørget for. I søndags fejrede vi den på Bornholm sammen med min svoger og svigerinde, ved at frekventere Fru. Petersens Cafés kæmpe kagebord. I går havde vi en rigtig god aften sammen med "de gamle" medlemmer af familien. Og på søndag har jeg inviteret til frokost. I løbet af dagen fik jeg så mange hilsner på telefonen, sms og FB, at det var helt overvældende. Kommentar til mit gåse-banner.. ja, det er taget på Samsø kurset. Tilsyneladende finder de selv ud af at gå frem og tilbage mellem deres "hjem-gård" og dammen. KH N

3 kommentarer:

  1. Hip hip hurra til dig og tillykke med fødselsdagen igår.Det lyder til at du havde en dejlig dag med familien :)

    En skøn vindmøllepark du har lavet. Nu skal du ikke betale grønneafgifter for at ha' dem stående..*gg*
    Du må forsat ha' en rigtig god uge. :)

    SvarSlet
  2. Et stort forsinket TILLYKKE MED DAGEN i går... :o)
    Hvor er de bare rigtig flotte de vindmøller og en kanon ide´at sætte den i orkiderene - de er ikke så pæne når der ikke er blomster...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  3. Tillykke - NÅRH det var jo den dag vi var ved at smelte - mellem alle regnvejrsdagene. Håber du har det godt !
    Knuz Stine66

    SvarSlet