torsdag den 30. oktober 2008

Award og flere kort

Jeg har fået denne meget søde Award af Stinne. Tusinde tak søde! Nu tror jeg Awarden er nået omkring alle de bloggere jeg kender. Der er jo også mange jeg har i mit hjerte, som ikke blogger.. så jeg sender Awarden videre i alle i tankerne. Det er minsandten også blevet til nogle flere kort. De første startede jeg på til Free Crop os DreamPapers, hvor jeg ikke lige kunne blive færdig med kortene, fordi jeg ikke kunne lave de sidste detaljer før jeg kom hjem (og nej det var ikke fordi jeg havde glemt at tage det med). Disse tre kort med svenske tekster (og nogle flere, som ikke er med her), er en gave til min "hÄnglar-pusher" og vidunderlige i Sverige, som lige nu er på vej med posten helt til Götegborg. Håber hun bliver glad for dem. Teksten ”Du og jag” er noget Anette og jeg siger til hinanden, når vi er helt enige om, den anden er en rigtig, rigtig god ven (og det er vi jo som regel). Så er det fx- mig, der siger ”Du og jeg, Anette”. Og det er med reference til Emil og Alfred, der sidder ved søbredden og taler om, livet og hvor svært det kan være at forstå andre og blive forstået andre. Men Emil og Alfred er helt enige om at de altid vil være venner.. og så siger Emil: ”Du og jag, Alfred” og Alfred replicerer ”Du og jag, Emil. Sådan kan noget, der måske lyder ret banalt, få en helt særlig og værdifuld mening.
Jeg tror jeg er lidt i "eventyr-mode" i øjeblikket. Havfruer og Engle i lange baner.. Jeg jar prøvet at komme en julemand på en julekort, men det er lige som helt galt. Er det mon fordi jeg synes, at engle er nogle man bruge hele året?
..hm, papiret kunne måske også være mere julet. Men helt ærligt! Har du set du af vinduet i dag? Ja, for hvem kan sådan for alvor tænke på jul på sådan en pragtfuld efterårsdag?
Mange hilsner
Nikolette

2 kommentarer:

  1. Synes det er nogle skønne kort :)

    - og tillykke med din nye blog.

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår.

    Det har været en fornøjelse at følge din blog med alle dine flotte kreative ting - håber I får en hyggelig aften.
    Knuzzer
    Pialine

    SvarSlet