onsdag den 4. november 2009

CJ til Tanja



Så blev det tid til at lave Tanjas CJ. Det skulle selvfølgelig være i Halloween farver ;-) Tanja vil have l/o med opskrifter i 15x15 format. Orv, hvor var det svært at få plads til min idé.. i mit hoved havde jeg designet efter 8x8”.. så nu håber jeg ikke, at Tanja skal bruge kikkert for at læse opskrifterne:-O Men hvor er det godt med en Silhouette, når man skal tilpasse fanebladene, så det passer. Opskrifterne er, ligesom de billeder vi har taget til ”forsiden”, skrevet ud på fotopapir. Index-lommerne til opskrifterne er placeret så højt på siden, så hvis Tanja vælger at komme det hele i plastlommer, kan hun stadig nemt fikse opskrifterne op.

..og hvad er det så lige, der sker med mine hvide skrivere. Det flyder ikke rigtig for mig :-( gode råd søges!

5 kommentarer:

  1. Total sejt Nikolette. Vi ses snart! ; )

    SvarSlet
  2. Fede sider til Tanja´s CJ du har lavet.
    Jeg er vild med de klar farver og detaljerne er bare så skønne. Hvor er det bare sjovt at se hvor forskellige vi alle er..hi.
    Jeg glæder mig til at se dig d. 21 novmeber. Jeg skal nok sende en mail ud med lidt flere data.
    Knus

    SvarSlet
  3. Rigtig lækker CJ.

    SvarSlet
  4. Så flot det blev Nikolette. Tak for sidst, det var hyggeligt. Har Stinne fortalt dig at vi har fundet hundens legetøj???

    SvarSlet
  5. wow hvor er den bare super flot. Lækkert papir og detaljer.:)

    SvarSlet