tirsdag den 17. august 2010

Kort med "blonde-papir"

Forleden lavede vi OSH kort til vores "Mighty Scrap". Jeg lovede at lægge et eksempel på min blog, når jeg var færdig med et kort.
Det første kort jeg lavede var ret besværligt at skære ud og sætte ramme omkring. Så fandt jeg ud af, at rammen skal klistres på papiret med tapen lidt inde i rammen. Så er det bare at klippe papiret til og skal du ikke slås med de "blonder", der ellers ville være løse, når man skærer i "blonden" først.. da jeg så var blevet så "klog", kom der gang i fabrikken GG

4 kommentarer:

  1. Tak for besøget - kortet og alle de andre du kom med på gruppens vegne var superflotte og min søde mand har lovet at lave mad i aften så jeg kan IH'e og NÆH'e og sætte små mærker bagpå. Hils rundt og sig tak. Og 1000 tak for gaven - hjemmeristet kaffe - det har vi aldrig haft her i huset før. Kjel foreslår en lille cognac for at fejre det =0)

    SvarSlet
  2. Super elegant kort. Er det mon skåret på Sillen? Ja det er det jo nok, når det er dig! :)
    God weekend!

    SvarSlet
  3. Hej du har da vist forputtet dig i min blogliste :)
    Hvor blev kortet bare kanon flot. Lækkert blondpapir.:)
    Vi ses torsdag
    Rigtig god weekend
    Knus

    SvarSlet